Monday, January 10, 2011

RAMAI TAK PUAS ATI EK ANNA RAFFALI JUARA..

Salam..

ramai ke yg tgk AJL25 mlm td..aku mcm biasa tak pnah miss tgk AJL dr dlu smpai skang..kate sokong muzik tempatan kan..hehehehe..bkn ape..yg msuk tu sume hebat2 belaka..so nak gak tau kan smpai yg juara diantara juara yg ade tu..sggupla aku besengkang mata smpai sakit2 pgg aku ni sbb duduk je tak baring2 nak tggu result nye kan..sbb pe aku ni klu da baring sure nye hanyut mcm abg FT tu..dahla lagu pun best2 kan..lg sdp aku tdo kang..hahahaaha...

klu ikutkan aku la kan..top 3 yg akan mng FT,A.P.I and meet uncel hussein..tp MUH je yg tesenarai dlm top 3 tu..yg FT lak juz dpt pesembahan tebaik..tp ni pun mmg aku jangka pun..sbb lain dr lain kan...tp bile hafiz menang vokal tebaik aku mcm tekjut gak..baik aku da ngntuk sgt trus segar biji mata aku ni..mcm kurang pecaya lak ape yg aku dgr..eh..bkn aku protes pun..sbbnye ms hafiz nyanyi ni aku tak concentrate sgt tgk pun..tak hayati pun vokal dia..so mcm dok pk eh bagus ke vokal dia..tp da juri pilih kan..so terima je la...

tp bile anna raffali mng aku mmg da agak..sbb aku tgk juri2 nye n plg pntg aku tgk ketua juri..korg tau la kan abg m.nasir tu..dia kan unik punye org..lagu2 dia pun same..lain dr lain..so msti dia akan pilih juara yg lain dr lain..yg muziknye lain..lirik nye pun lain dr lain..so aku mmg tak tekejut pun..aku pun terima dgn ati tebuka..sdp gak pe lagu tu..not too loud..not too soft..kira okla kan...

dan td..bile dgr komen2 kat hot fm pun ramai yg memuji dan suke dgn keputusan AJL25 ni..ape pun...biasala..bile rumah siap pahat stil bebunyik..eh..gitu ke pepatah tu..lbh krg kan..adatla kite msti ade yg tak puas ati dgn sesuatu keputusan kan..tp bnda da tetulis cmtu..tak leh nak ubah pun kan..

ok kwn2..taking care..

No comments: