Wednesday, June 24, 2009

akhirnya dpt jugak..

ha...dpt ape tu..dpt duit...dpt hadiah..dpt pujian..dpt apc..(da lepas mmg tak dpt pun..jgn mmpi la..hahahaha) yg pstinye aku tak suke dpt ni..eh nape tak suke ek..aku yg cr psl..org da ckp jgn monyet jgn..ko wat gak..tp aku bukan monyet..hehehe..ape ko merepek ni...sebenarnye kan...smlm kecoh ms tghari yg polis saman keta yg park sepah tepi jln..ade bdk ofis aku yg smpat selamatkan keta dorg dr kene saman..tp sbb aku park btul2 dpn taska so tak dptla aku nak slmtkan..keta aku yg ptama disaman..adus..sgguh haru siot..so masuk ni saman yg ke2 la aku ade..yg petama laki aku park kat luar alamanda..sib baik 2 2 saman ni 30 git je..tp 2 tu da 60 git..byk gak tu...leh bli susu ank aku..takpela...takde rezki kan...seperti biasa takde gmbr aku nak letak..jgn mrh ye...yg pntg jgn la bosan mmbace ye..

3 comments:

.:Iz-AnN (",):. said...

aku tak pat imagine la...taska moa ni kat ner ek???

umilia said...

taska aku dkt building sblh..sederet dgn cafe aku..so aku sll park kat tepi jln mghadap taska tu..sng kan nak angkut ank2 dgn beg lg..

ayang said...

taska aku jaoh bangi nu.. hehehe