Tuesday, July 14, 2009

kesian kat aku pulak..




hehehe...kesian ke kat aku..tp aku sedih beb..sebabnya


aku tak dpt nak memerah susu dgn tegarnye mcm pn


izan tu..3 ari aku dpt sebotol je...sedih la kan..sbb tak dpt


nak menambah stok susu utk ank aku..dan 3 ari tu gak


aku menangis teresak2 sbb pam aku wat hal..last2 dgn


terpaksa aku gunakan tangan aku je utk memerah..


sgguh sadis ye kwn2..da hbs perah aku kepenatan aku pun


tdo..hahaha...sian kat aku kan...so smlm aku gi la jusco


utk beli pam yg ke 4 ye kwn2..adus..kumpul2 duit yg aku


bli pam dr ank ptama smpai la ni aku rs leh bli pam jename


avent tu...eh btul ke eja..hehehehe...tp tula..nak beli


sekelepuk takde duit..so bli la skit2..bile aku pk blk napela


pam aku ni asik wat hal..agknye Allah tak bg aku simpan


susu utk ank aku ke...ke aku ade wat dosa smpai tak berkat


aku gune pam tu...sedih lagi...dahla pam rosak..mesin basuh


pun rosak jugak...adus...lagi2 sedih...nmpknye aku kene


muhasabah diri la kan..kene gi becuti utk memikirkan ape


kesalahan aku hingga diduga begini..cewah..pegi becuti


ade plak duit ye..hahahaha...okla ni aku letak gmbr pengguna



tegar susu cap gantung aku ye..tp kan..ni gmbr abg nye..gmbr



adik ade kat hp tp cable tak jumpa la mane ntah ilang..klu nak tau



muke ank aku yg kcik mmg same ngn abg dia..so korg tgk gmbr



ni same je la korg tgk gmbr ank aku yg kcik..so kira bolehla kan..



hehehehe...kang takde gmbr korg tak nak tgk plak..sorila gmbr letak
senget2...




3 comments:

ayang said...

ke 4?? hurmm...

.:Iz-AnN (",):. said...

aku kesian kat ko ni lia...simpati sungguh

~aSHa~ said...

hidup penuh dugaan...tuhan tu pilih tau siapa yg DIA nak duga..kiranye..siapa yg terpilih tu..istimewa..kerana DIA syg kita...