Tuesday, July 14, 2009

KESAHIHAN CERITA AKU...

ha...nak tau tak ape yg sahih nye cerita aku ni..
ala...cite pasal PA yg nak diupgrade tu la citenye..
yela sblm ni kan mcm tak yakin je kan btul ke tak
dpt naik gred ni..tp arini aku da rs mcm yakin betul
je..sbbnye aku da disuruh bos aku utk mintak agensi2
bwh kem aku ni utk mengisi jumlah pt(kes) yg ade
dip n spm..mengikut email yg jpa bg kat bos aku ni
katenye jpa sedang mengkaji skim PT(kes) ni secara
menyeluruh..so dia mintak maklumat la drp agensi2
di setiap kem..utk kem plak dorg sndri da ade maklumat
tu kan...bos aku ckp dorg mungkin umum bnda ni tak
lame lg...so tggu je la ye...so pd kwn2 PA yg ade kite
tggu je la berita baik ni diumumkan ye...bwk2 besabo..

4 comments:

.:Iz-AnN (",):. said...

aku tengah tunggu dengan debar² ni...harap² bos ko tak bagi harapan palesu...ekeke...

umilia said...

eh bkn harapan palsu la aku rs.. jpa siap mntk snarai sape yg ade dip n spm tu..klu tak sbb naik gred nak watpe lak kan..tggu mase dan ketika je..hehehe...

.:Iz-AnN (",):. said...

harap2 begitulah lia...

aramfk said...

Korang..jangan tinggal daku...inform aku apa2 hal tau...