Tuesday, August 18, 2009

Jalan2 bersama kuarga..

salam..lamenye tak update blog..ni bukan takat da besawang lg
da tahap beranak pinak sawang nye..hehehe..so ni nak cite bnda
dah lame lps..tp nak gak cite..5.8.2009 aritu besday aku yg ke 28
eh 28 da ke..ingt br 18..hehehe..so pg2 lps suboh tu laki aku ajkla
gi celebrate kat luar..ape lg aku pun ckp nak tgk wyg la kan..bile
lg nak gi kan..so aku ckp nak gi klcc sbb dahlame tak tgk wyg kat
situ..asik2 kat alamanda je kan..kenela tukar tmpt skali skala..
gi pun leh ingt2 lg kenangan lame sewaktu bcint a dlu kan..so aku
pun angkutla ank2 aku skali gi tgk wyg..aku tak leh beb nak tinggal
ank2 ni smentara kite ni gi enjoy..ish...spnjg ms tingat ank nnti..
so angkutla skali kan..tgk cite transformers..yg abg sukela sbb cite
robot2 ni kan..yg adik lak mula2 join tgk pstu tak smpai 20 minit
tgk dia tdo smpaila hbs cite..sib baik tak meragam..mcm abg nye dlu..
klu tgk wyg msti tdo..hehehe..so ni ade gmbr skit aku amik..da sonok
bejalan lupe nak amik gmbr byk2..so enjoy da pics..


ni kek yg simple tp bemakna..tak hbs pun mkn
tq syg...


amsyar yg sonok tgk gelagat abg nye..


cak..sgt suke bjln2 ye..bulat je mata nye tgk keliling..


ni gmbr tepi kolam..eh kolam kan..takkan tasik lak..
ntah mane2 la..adik tak nak pndg kamera sbb tgk abg dia gelak



so ni la gmbr sefamili..ni pun amik sndri takde suh org amikkan..
suke sgt tgk..smoga kami sekuarga idup bhgia hgga akhir hayat..
Amin.....


p/s : br prasan byk sgt pekataan kan..kang tulis ek je kantoi lak org jb kan..so abaikan je la yek..hehehe..

3 comments:

.:fyzz:. said...

hapi belated day lia..eben dol dh hampir 2 minggu kan..amboi happy je hampa sefamily jenjalan.aku pun bila tgk klcc ingt jaman cintan cintun ngan laki aku dulu.yer la dok dating kat tepi lake tuh la...hehehe..amsyar yer nama anak 2nd ko..pepun moga berbhgia bersama family terchenta..ek..hehe

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

happy belated besday lia.. wah seronoknya sambut anak beranak kat klcc.. tu la memang kan kalau nak jalan tinggal anak2 rasa tak sampai hati jer..

umilia said...

fyzz..mekasih ye..takpe da wish aku pun kira ok.ank ke2 name muhammad zarif amsyar..

kak mi..tula..takleh la tggal ank klu nak gi enjoy2 ni..lainla klu ade sbb pntg lain.