Monday, March 22, 2010

BILE AKU MAJUK PAK HABIB DTG PUJUK..AKU PUN TERTUNDUK..

Salam..

gile pnjg kan tajuk..hehehe..tp tula..aku sgt sronok sbnrnye..tak sia2 aku majuk tau..disebabkan kepenatan aku tu la..yg mane bc entry aku sblm ni kan aku cite bab aku penat2 sgt tu kan..smpai nak kene msuk icu tu..hahahaha..tp bebaloi2 la bile majuk ni..tp taktaula korg yg lain kan..psni aku nak majuk lg..so dptla pak habib dtg pujuk aku..hehehehe..apepun time kasih byk2 kat suami ku sbb pujuk aku ye..yela..kang tak pujuk mau dia yg merana..hahahaha...tak baik tul la aku ni..tp okla kan..walaupun suami ku tak romantik mcm suami orglain tp dia pndai bab pujuk2 aku ni..gi pun dia ckp aku da pnt uruskan umh n jg ank kan..smpai nak msuk icu gitu..so nila hdh yg plg berharga yg dia mampu bg..pstu dia blanja lak aku mkn kat kenny rogers..kire okla kan..bkn sll leh mkn kat kenny rogers..kire mhl gak tu kan..okla kwn2..psni lehla majuk2 manja ye..mane tau korg dpt habuan lg beso dr aku..hehehehe...terase diriku begitu beharga..hahahaha...ayat power tu..so ni la hdh aku dpt dr pak habib..walau tak beso mane tp ckup bermakna..mekasih syg..i luv u...




p/s : jgn kutuk jari2 aku yg gebu2 kedut tu ek..

8 comments:

~aSHa~ said...

wah dari pak habib...tentu mantop harga ni...caya la..majuk la hari2..ehehehe...best gini...dpt hadiah kecik dr habib dah kira besar sgt nilainye tu..ehehe dari emas biasa..

iz-AnN عبداللطيف said...

huhuhu...mencik...jelesss...naper aku majuk tak pernah pun pak habib datang pujuk...ke somi aku lum kenal lagi ngan pak habib...ishhh

.:fyzz:. said...

wah wah..cam nih aku nak nak majuk2 gak la..dpt la poh king kong ka..habib bewel ka..hehe..pergh..cantek la..cincin dari pak habib nih wey..white gold lagi tuh..
aku pun kena belajar majuk cam ko gak la hehehe

iz-AnN عبداللطيف said...

hahaha..jot kalu hang nak majuk cam si lia tu, nampaknya hang kena beranak lagi 2-3 orang...baru berbaloi weiii

ayang said...

huhu tahniah...
nk majuk juga la hihihi

umilia said...

asha : hahaha..aku da ckp ngn laku aku..psni wat hal lg aku majuk pujuk ngn rantai lak..

izan : nnti aku kenalkan pak habib ngn laki ko ye..tp mane tau kan dlm diam dia tgh bekenalan dgn pak habib tu..hehehehe...

pijot : meh aku turunkan ilmu majuk ye..yg pntg layanan kene mantop la..sbb tu bile majuk dia tak leh biar lame..hahahaha..mcm izan ckp kene tmbh ank tu skit..br hrga dia nak tebus majuk tu lg tggi..hehehehe..

ayang : majuk jgn tak majuk..lg2 ko br pas lahirkan zuriat utk dia..hdh yg tak tenilai dgn cincin aku tu ha..

*Miss Geli^ said...

aku pun rasa nak merajuk gak nganlaki ko nih...
mintak mintak laki ko bagi aku lagi besar dari pak habib tu..
tah tah pak habib dia bawak balik nanti..hahhaha

umilia said...

hampehla cik geli..tp klu ko nak try ape slhnye..aku izinkan..gi pun aku da ckp ngn laki ku itu..klu nak kawin lain kawinla..tp dgn syarat la ye..huhuhu..