Friday, April 2, 2010

KAU PERGI JUA..

Salam..

lame tak besiaran kan..aku sgtla bz ye..juz smpat blogwalking kwn2 punye blog aje..sndri punye hampeh tak telayan..hehehehe..korg sume msti da tau kan psl berita Din Beramboi..da smpai ajalnye kan..rs mcm br je tgk program raja lawak dia jd juri..tup2 tau dia sakit kritikal msuk icu..pstu pg ni tau da meninggal..pstu pg td tgk tv3 dorg siarkan video klip lagu yg belakonnye din beramboi..klu tak silap aku la kan..touching la...walaupun aku tak bp minat sgt kat dia..sbb kdg2 dia ckp merapu tp aku rs kehilangan dia msti dirasai oleh peminat..lg2 bini dia n ank2 kan..aku doakan kuarga dia tabah dan kuat hadapi sume ni..

utk makluman kwn2 sume..atok aku (mak pd papa aku) pun tgh sakit kuat kat kg..aku doakan dia cpt smbuh..insyaAllah takde aral aku blk kg mgu ni..makin ramai org yg dkt ngn kite pergi meninggalkan kite...smpai ms kite pun akan pergi jua...al fatihah pd sume yg telah tiada..semoga roh mereka tenang di sana...

3 comments:

iz-AnN عبداللطيف said...

al-fatihah buat dia kan

ayang said...

al-fatihah semoga rohnye ditempat kan di kalangan orang2 yang soleh..

semoga atuk ko cepat sembuh..

::Mamalyna:: said...

semoga atuk ko cepat sembuh...