Tuesday, August 2, 2011

GUNAKAN MINYAK YUYI TANPA WAS-WAS

Salam..

selamat berpuasa sume..lame kan aku tak update blog..almaklumla bz memanjang..da anak 3 ni tak sempat rs nye..even kat umah ade intenet tp takleh nak update sbb byk gangguan..anak2 aku pntg aku duk dpn pc..mulala nak totomenla..toy story la..mcm2..so lastly besawang jela blog ni..tp aku tak lupe bc blog kwn2..utk tahu kisah kasih sume kan..kenela sntiasa blogwalking..

eh..nak cite..aritu kat blog sape ek ade ckp minyak yuyi ade babi / lemak babi..aku pun da mula risaula..laki aku lg la kan..br2 ni pun adik ipar aku ckp bnda yg same..makin tak keruan la ati ini utk tahu kesahihannya..so td aku da tanye ustazah kat ofis aku..ustazah ni dari jakim..mmg ade ditempatkan di setiap kem..ustazah ni pun mmg dr bhgn halal2 ni..so dia pun da tanye kwn2 kat jakim tu psl minyak yuyi..dia ckp boleh diguna..takde babi / lemak babi / ape2 yg tak elok..so lehla gune tanpa was-was ye..

okla kwn2 sume..dok pk nak msk apela utk bbuka nnti..slmt bbuka n berterawih ye..

taking care...

3 comments:

Anonymous said...

ASSALAMUALAIKUM..DAH LAMA MENYEPI...MANA GAMBO BABY BARU....

.:fyzz:. said...

rajin hg masak bulan2 posa nih.even anak 3..bagus la ..btw thanks for da info...actually aku pun guna yuyi..eh hg msti maintain ja kan..len la aku dh nmpak cam mak2..takpa2..yg pentng laki sayang je....

Cho Zila said...

dulu masa anak sulung akak kecik memang guna minyak niler... sampai umur dua tahun gakler...