Thursday, December 24, 2009

aktiviti terbaru amsyar..

salam...

hi kwn2 umi sy..arini sy nak cite aktiviti terbaru sy..
sy kan da pndai jln..so skang sy nak blaja wat bnda
lain lak..kenela variasikan aktiviti kan..takkan asik
nak jln2 kat dlm umh je kan..so sy da mula blaja
wat spt di bawah..sian umi n abi sy..msti tak lame
lg dorg kene drh tggi / sakit jantung..sbbnye dorg
takut tgk aksi sy ni..ala..bkn aksi lucah pun..aksi
lagak ngeri je..hehehe..okla auntie2..meh tgk aksi
sy ye...


mula2 sy tgk2 dlu ade tak org tgk ape sy nak wat...

skali kantoila plak..umi tgh tgk sy smbil rakam gmbr sy..
nak wat bukti la tu..


sy tak pedulik..sy nak wat gak aksi sy..sy pun mulala pnjt..


dan hasilnye sy berjaya ye auntie2 sume..best tau dpt duk
tmpt tggi2 ni..klu tak caya cube auntie2 try wat..msti nnti
suami auntie amik gmbr auntie2 n letak kat blog mcm umi
sy wat..hehehehe...
klu auntie2 nak tau..skang ni sy suke pnjt kat meja,kerusi n tmpt yg tggi ni..
pstu sy try nak trun dgn main terpa je ke bwh..tu yg umi n abi sy ngeri tu..
sbbnye sy pndai je naik tp trun tak pndai..hehehe...takpe nnti sy blaja ye cmne
nak trun..klu da pndai nnti sy suh umi sy amik gmbr ltk kat blog lg..okla ...da
pntla..mlm nnti nak blk kg ade knduri..so slmt bcuti ye auntie2 sume...nnti kite
jmpa lg...

p/s : aiseh...sorila auntie2 yek..umh tak bekemas la ms tu..umi sy ni mls sjak
dua menjak ni..time cuti br dia kemas..trukkan umi sy tu..hehehehe..
















2 comments:

iz-AnN عبداللطيف said...

wahhh...aksi berani tul la si amsyar ni...aku pun ngeri weii...sure bergegar sesi rumah umi kamu menjerit ye amsyar/...hahaha

~aSHa~ said...

amsyar ni mcm muka umi dia ar....