Tuesday, December 22, 2009

wah..da pndai jln ank umi ni..

salam..

arini cite takde gmbr ek..bgtau awl2 tau..jgn hrp lak
nak tgk2 gmbr..tak smpt nak amik gmbr..sbb sronok
sgt tgk amsyar bejalan..ha..jgn tekejut..dia br 10 bln
da pndai bejalan..skang ni asik nak jln je..sgt sronok
la tgk dia da dpt kaki skang ni..tp kdg2 tu pnt gak la
sbb da takmo dukung sgt..nak turun bejalan je..main
ngn abg dia..okla ni aku bgtau ape progress ank aku tu
yek..

- da pndai jln da..
- da pndai sebut umi n abi..tp pelat la..bunyinye ume n abe..hehehe..
- klu org suap dia mkn dia tak nak dia tndukkan muke dia..
- klu isap nenen mcm2 gaya ade..lg2 klu aku tgh baring
dia tonggeng la..dia naik atas badan la..tp dia akan tdo smbil
isap nenen atas bahu aku...korg bygkanla cmne..nak amik gmbr
takleh nnti nmpk lemak2 tepu aku lak..hahahaha...
-klu kene mrh cpt sgt dia majuk..pstu nangis..sian dia..
- amsyar lg garang dr hilman..asik nak pukul abg dia je..
- stil minum susu bdn lg walaupun aku tak pam lg da..aku susukan
dia trus je skang ni..1 jam setengah skali aku trun taska susukan dia..
- sgt suke main air ye..klu nmpk pintu blk air tebukak laju je dia
masuk blk air..klu mndikan dia pun takleh kejap..bgla ms dia main
air dlu pstu br leh kuarkan..klu tak ngamukla dia..
- takut ngn kucing..hahaha...garang ngn abg tp ngn kucing takut..
hehehe...

alhamdulillah..sgt bekembang kemajuan dia..sronok sgt..setakat ni
takde lg sakit teruk..semoga Allah melindungi kami sekuarga dr
segala malapetaka,penyakit berbahaya n gangguan jin/syaitan/iblis
yg tekutuk..

nnti klu ade gmbr baru ank2 aku akan ku tepek di lain keluaran ye..
okla da nak blk ni..salam...

2 comments:

iz-AnN عبداللطيف said...

wahhh sangat seronok...tak pe amsyar...irfan polo on kol tau...hehehe...memang cepat benar perkembangan anak ko weii...ti tempek ar gambar lia...aku nak nenokkkk...eh gigi dah tumbuh ke lum???

umilia said...

hehehe..tula..ti aku tepek gmbr dia tgh jln..gigi br naik 2 bwh..