Monday, December 7, 2009

Mak metua aku lak sakit..

salam..

kwn..aku br dpt pggilan dr suami ku..nangis2 dia call
aku..caya tak lelaki leh nangis..laki aku ni sensitif orgnye
muda tesentuh..lg2 bekaitan dgn kuarga sndri kan..
msti sume org sdih..eh ape aku mmbebel ni..aku nak
cpt sbnrnye..laki aku ckp mak dia sakit truk..ayh dia
call pun dlm nada lemah je..smbil tu ajo mak aku
mengucap..okla kwn2..aku nak blk jb ni..walaupun
cuti aku da hbs aku kenela blk gak kan..tak ksahla tu
pndai2 la aku amik mc..takkan nak biar laki aku blk sorg
dlm keadaan sedih cmtu..gi pun durhaka la aku kan
mak metua aku sakit aku tak blk..ish2...kwn2..aku hrp
korg doakan la ye mak metua aku sembuh..sian plak la
dgn laki aku..lps satu satu dugaan..hrp famili metua aku
sume kuat smgt n tabah..okla...ape2 aku cite nnti..

1 comment:

.:fyzz:. said...

cam ner ngan perkembangan ur MIL..aku hrp semuanya dh recover...yer la..anak mana tak sedih bila mak jatuh sakit kan...aku dn kengkawan yg len doakan ur MIL akan sihat semula insyallah..AMIN