Monday, May 31, 2010

YEYE..AKU PUN DA SAMPAI KE SINI GAK..

salam..

selamat hari isnin ye kengkawan..monday blues ye arini..samela kite..aku pun mls nak membebel pnjg2..disebabkan hati tetarik dgn kunjungan echa ke sini maka aku pun nak gak terjah ke situ ye..yela..echa kul 2 pagi leh smpai aku yg dkt sini takkan tak leh sampai kan..makanye ari sbtu selepas asar aku pun gerak kua dr umah menuju ke tesco utk bli pampers yg ade sale tu ye..pstu lps mgrib br la aku n famili sume gerak ke sinun..sgt mengujakan ye kgkawan..dahla jem..maka kami berpakat utk menapak naik ke atas bukit itu..sib baik angin sangatla kuat ye ms tu..sgtla heaven..mcm rs nak naik genting gitu..ok...mehla kite tgk gmbr ye..sblm tu..hrp maaf ye..gmbr sgt2la tak lawa..sbb pakai hp ku yg canggih ni..punye xcited smpai lupe bwk kamera..gmbr byk ye..tp byk yg tak lawa..so ni yg ok la..ok meh tgk gmbr ye...










































































5 comments:

~aSHa~ said...

bestnye dahsampai..ramai ke wei org berpusu2 ke situ...

sampai bila2 ke ada tmpt tu?

.:fyzz:. said...

wah lia..cantek sngt view pokok2 ngan lampu2 neon tuh..cam kt ober the sea...cantekkkk..

umilia said...

asha : gile ramai seh org pegi situ..aku smpai pas mgrib tu pun da pnjg bejela keta..pastu aku blk pun lg ramai..klu nak pi kene gi mcm echa gi la pukul 2 pagi.hehehe..aku tak taula plak smpai bile tmpt tu..takde plak tulis smpai bile..

pijot : tul tul..cantek cantek..hehehe..mmg feeling kat oversea ms tu..dgn angin tiup kencang..sjuk je rs..sronok..sronok..hehehe..

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

aku ni tah bila nak sampainya...anak2 jenis tido awal...tak koselah nak berangkut kan...huhuhu...

umilia said...

ala cikmot..skali skala lewatkan tdo dorg..pegi time mlm mggu la.soknye dorg leh lmbt bgn kit..rugi tak pegi..hehehe..