Friday, October 15, 2010

AKU HANYA MANUSIA BIASA..

Salam..

skang ni aku tgh besedih..sgt2 sedih..da byk kali aku diperlakukan begini..tp aku hanya manusia biasa...

aku cube utk jd yg tebaik..walaupun aku sedar aku byk kekurangannya..tp aku hanya manusia biasa..

aku cube utk begembira..besuka ria..walaupun di dalam hati tesimpan seribu duka..tp aku hanya manusia biasa...

aku tak penah mengharap lbh..tak penah juga meminta itu ini..tp aku hanya manusia biasa..

ramai yg kate kwn ketawa sgt sng di cari..tp kwn sesama susah sgt ssh dicari..aku tau aku tak sehebat kwn2 yg lain..aku tak pndai bekata2..tak pndai bejenaka..kdg2 sering tesalah kata..tp aku hanya manusia biasa...

siapala aku dimata mereka..siapala aku di hati mereka..tp aku beharap aku punye tempat di hati Allah..tu lebih bemakna...walaupun aku tau aku hanya manusia biasa..

ya Allah..ko tabahkanla hatiku..sume ni hanya sementara saje..aku masih gembira dan bersyukur punye suami,anak2,kuarga dan kwn2 lain yg masih menyayangiku dan menerima diriku seadanya..

walaupun aku hanya manusia biasa...
aku redha..
aku terima..
jika ini ketentuanNYA..

6 comments:

☆iz-AnN a.k.a cOmOt☆ said...

lor lia...naper lak ko sedih...berjangkit dari aku semalam tu ek...
hurmmm

::Mamalyna:: said...

lia, sabarkan hati... tp ada lagi teruk tau, kawan tikam kawan! tu lagi bahaya.. tu ada kat luar sana sorang, masih tak insap

umilia said...

izan : ntahla izan..ssh sgt nak cr kwn skang ni..rindu ms kat uitm dlu..

mamalyna : hrp la aku takde kwn cmtu..aku rela kwn skit dr dpt kwn yg ramai tp suke tikam blkg..

~aSHa~ said...

nape ni laling?

.:fyzz:. said...

lor jgn la sedih2..kalau sedih2 pun..bagi la happy balik..sbb setiap kesedihanan itu ada penawarnya..

umilia said...

ntahla asha..ssh sgt nak cr kwn skang ni..

pijot..pas da luah kat hubby n tulis kat blog rs lega kit..pstu ok la blk..takdela nak sdih smpai blk umah..nnti sian kat anak2 n suami..heheheh..